Menu główne:
Zdjąć pokrywę głowicy cylindrów. Luz zaworów regulujemy poprzez obracanie śrubą regulacyjną dźwigienek (po zluzowaniu nakrętki zabezpieczjącej) i kontrolujemy poprzez wsunięcie szczelinomierza między dźwignię i trzonek zaworu. Podczas regulacji zawór musi być zamknięty. Luz zaworu nastawiamy na zimnym silniku (od -4 do +20) 0,20 mm w zaworze ssącym i wydechowym.
Przy zamkniętym zaworze można wsunąć szczelinomierz określonej grubości między dźwigienkę zaworu i trzonek. Po nastawieniu luzu należy śrubę regulacyjną ponownie zabezpieczyć poprzez dokręcenie nakrętki zabezpieczjącej.
Aby spełniony został warunek, że regulowany zawór jest zamnkięty, regulować należyzawory na cylindrze położonym naprzciw cylindra, w którym dźwigienki będą się mijały:
Przy mijaniu się dźwigienek:
1 cylindra - regulować 4 cyliner
3 cylindra - regulować 2 cylinder
4 cylindra - regulować 1 cylinder
2 cylindra - regulować 3 cylinder
Silnik należy obracać kluczem rurkowym lub kluczek GOLA z dużą nasadką (numer 30), który wkładamy na śrubę koła pasowego wału korbowego.
Obracanie silnikiem można ułatwić wyjmując świece zapłonowe, aby nie musiało być pokonywane ciśnienie sprężania w cylindrze.